.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري مامور قلابي در چالوس

با هوشياري ماموران پليس امنيت عمومي چالوس مازندران ،مامور قلابي که از واحد هاي صنفي کلاهبرداري مي کرد دستگير شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،سرهنگ علي فقيه عبدالهي فرمانده انتظامي شهرستان چالوس در گفتگو با خبر نگار پايگاه اطلاع رساني پليس گفت: در پي تماس هاي مردمي با مرکز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان چالوس مبني بر اينکه فردي خود را مامور اماکن عمومي معرفي و واحدهاي صنفي و آرايشگاه هاي زنانه را مورد بازديد قرار مي داد ، ماموران پليس امنيت عمومي موضوع را مورد بررسي قرار دادند.

سرهنگ فقيه عبدالهي افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتي ، تحقيقات پليسي و همکاري واحد هاي صنفي ،اين فرد که 29 ساله و «رامين-ب» نام داشت در يک آرايشگاه زنانه که به قصد اخاذي رفته بود شناسايي و با ديدن ماموران متواري شده بود که با تلاش ماموران دستگير شد.

وي ادامه داد:با دستگيري اين فرد و تحقيقات فني که از وي صورت گرفت لب به اعتراف گشود و اظهار داشت:با لباس مبدل وارد واحد هاي صنفي خصوصا" آرايشگاه هاي زنانه مي رفتم و در بازديدها از واحد هاي صنفي وجه نقد دريافت مي کردم.

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس خاطر نشان کرد:با اعترافات متهم پرونده در اين خصوص تشکيل و جهت ادامه مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شد.

هشدار هاي پليسي براي پيشگيري از وقوع کلاهبرداري تحت عنوان ماموران قلابي:

* مواظب افرادي که تحت عنوان مامور به شما مراجعه مي کنند، باشيد.

* افرادي که با لباس غير انتظامي و اتومبيل شخصي مدل بالا تحت عنوان مامور به شما مراجعه مي کنند و قصد بازرسي بدني شما را دارند از آنان کارت شناسايي خواسته و با تماس با پليس 110 و در حضور مامورين با لباس و اتومبيل انتظامي احراز هويت نماييد.

* در صورت مراجعه افرادي که خود را مامور معرفي مي نمايند از در اختيار قرار دادن وجوه نقد و چک پول هاي خود به آنان خودداري نماييد.

* سعي کنيد از عابران براي نظارت بر عملکرد کساني که خود را به شما مامور معرفي مي کنند قبل از رسيدن ماموران 110 استمداد بطلبيد.

* سعي کنيد شماره اتومبيل و مشخصات ظاهري افراد و اسامي که با ارائه کارت شناسايي (احتمالاً جعلي) خود را معرفي مي کنند را به خاطر بسپاريد و در صورت امکان يادداشت نماييد.

* از سوار شدن در خودروهاي افراد ناشناس که خود را به شما مامور معرفي کرده و قصد سوارکردن شما را دارند تا حضور مامورين پليس 110 خودداري نماييد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.